4 comments on “Cameron Highlands – a cool retreat

  1. Cantik-cantik dan menarik sungguh pemandangannya. Kena pula photographernya yang pro shot. best posting ni, ada sejarahnya sekali. Best la tempat ni.

    hai abang, posing ada gaya modellah, ikhlas ni.

    • Cantik tapi sayangnya dah tak sejuk macam dulu dah… mungkin masa tu pon cuaca memang panas kalau kat bawah…jadi kat Cameron pon tak sejuk dah…cuma awal pagi je sejuk giler…kalau takde air panas memang tak mandi pagi le jawabnya ehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s